loading...
متن موزیک|دانلود آهنگ جدید
اطلاعیه


با سلام خدمت شما بازدید کنندگان وحامیان سایت  Matn-music

    

 سایت Matn-music  به هیچ عنوان زیرنظرهیچ سازمان یا ارگان خاصی نمی باشد

وهیچ گونه وابستگی خاصی به شرکت یا سازمانی ندارد.

تنها هدف سایت Matn-music  پیشرفت و رشد موسیقی وسینمای ایران زمین است.

این سایت تمام تلاش خود را می کند تا قدمی بزرگ در پیشرفت موسیقی و سینمای ایــران زمین بردارد.

» براي حمايت از سايت لطفا آدرس جديد سايت را از طريق راه هاي ارتباطي به دوستان خود معرفي کنيد «


http://i.cubeupload.com/nPx2KM.png




admin بازدید : 2 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

متن آهنگ من دیگه خسته شدم علی لهراسبی


 

♫♫♫

عطر امروزت چقدر وحشی بود
وقتی که غرور رو فریاد میزد
حتی اون سکوته توی چشمات
انگاری داشت سر من داد میزد

 

میشه حتی اینو احساسش کرد
یه روزایی صورتت ماله تو نیست
این روزا خیلی بهت مشکوکم
ته فنجون خبر از فاله تو نیست

من دیگه خسته شدم باور کن
نمیشه کنار اومد با خنده هات
این روزا نمیشه دیگه فهمید
تورو حتی دیگه توی گریه هات..

من میگم عوض شدی ، میخندی
راحت از حرفای من رد میشی
تا میخوام حرفمو تکرار کنم
میشی کم حوصله و بد میشی
انتظار رو خسته کردم دیگه
میدونی خیلی ازت دلگیرم
این روزا به کی نگاه میکنی
وقتی من با فکر تو در گیرم..

من دیگه خسته شدم باور کن
نمیشه کنار اومد با خنده هات
این روزا نمیشه دیگه فهمید
تورو حتی دیگه توی گریه هات..

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 17
  • بازدید کلی : 749
  • تبلیغات چپ
    http://picor.ir/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-1.jpg

    ارتباط با مدیران
    Administrator

    Administrator

    آمار سایت