loading...
متن موزیک|دانلود آهنگ جدید
اطلاعیه


با سلام خدمت شما بازدید کنندگان وحامیان سایت  Matn-music

    

 سایت Matn-music  به هیچ عنوان زیرنظرهیچ سازمان یا ارگان خاصی نمی باشد

وهیچ گونه وابستگی خاصی به شرکت یا سازمانی ندارد.

تنها هدف سایت Matn-music  پیشرفت و رشد موسیقی وسینمای ایران زمین است.

این سایت تمام تلاش خود را می کند تا قدمی بزرگ در پیشرفت موسیقی و سینمای ایــران زمین بردارد.

» براي حمايت از سايت لطفا آدرس جديد سايت را از طريق راه هاي ارتباطي به دوستان خود معرفي کنيد «


http://i.cubeupload.com/nPx2KM.png




admin بازدید : 1 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (0)

متن آهنگ احسان خواجه امیری خوشبختی

متن آهنگ خوشبختی از احسان خواجه امیری

 

♫♫♫

من از اینکه تو خوشبختی نه آرومم نه دلگیرم

یه جوری زخم خوردم که نه می مونم نه میمیرم

 

تمام آرزوم این بود یه رویایی که شد دردم

یه بارم نوبت ما شد ببین چی آرزو کردم

یه عمره با خودم میگم خدارو شکر خوشبخته

خدارو شکر خوشبختی چقد این گفتنش سخته

♫♫♫

نه اینکه تو نمیدونی ولی این درد بی رحمه

یه چیزایی و تو دنیا فقط یک مرد میفهمه

تمام روز میخندم تمام شب یکی دیگم

من از حالم به این مردم دروغای بدی میگم

یه عمره با خودم میگم خدارو شکر خوشبخته

خدارو شکر خوشبختی چقد این گفتنش سخته

♫♫♫

جوابشو ندی

د یه چیزی بگو چرا حرف نمی زنی

چرا فاصله میگیری به من دست نمیزنی

چرا همیشه همجا تو روباید ببینم

مگه نمی گفتی که دیگه هرز نمی پری

دیگه صدام تورو زده بسه رفتنی شو

بیخیال منه خل و بد سرد عصبی شو

بدون هرکسی که دورو ور منه عوضی شد

کاش این حس بین تو و من یه ذره عوض میشد

نیستس تا ببینی که از همه چی خسته شدم

قیافمو ببین چقد شکسته شدم

چقد سختی کشیدم چقد ضربه خوردم

وقتی فهمیدم رفتارت با من سرده مردم

چه شبایی که تا صبح بیداری کشیدم

ناخن های عصبی که روی دیوار می کشیدم

بازم آرومم نمی کرد روم تاثیری نداشت

فک می کردم عزیز تر از خودم کسی نی برات

ببین چی کار کردی با من لامصب

هرشب کارم شده گریه یا مستم

تو اوج دوستی چطور ولم کردی

وقتی مشکلی نبود بین ما اصلا

تو یه دو رویی یه آدم پست

شدی یه کسی که با همه هست

باشه هرجوری میخوای تا کن منم این کاراتو یادمه پس

تو میدونستی که چیه درد من

تو میدونستی بدبختیمون چیه حرف بزن

بگو چرا با من اینقده سردی

بگو لعنتی اون کیه بعد من

دیگه صبحا کنار تو چشم وا نمی کنم

دیگه اعتمادی به این عشقا نمی کنم

کسی رم نمیخوام که بهم توجهی کنه

همه که مثه تو منو اشباع نمی کنه

همه که مثه تو با من خوب تا نمی کنن

منو از ته دل از اون بوسا نمی کنن

یا اون روزا که میبرم از هر کس و ناکسی

خودشونو توی دلم اینقد زود جا نمی کنن

دیگه شبا نمیام پشت خطی

خوشحالم که کنار اون خوشبختی

خوشحالم که یه حساب سوا روش کردی و

به خاطر اون منو فراموش کردی

دیگه صدام تورو زده بسه رفتنی شو

بیخیال منه خل و بد سرد عصبی شو

بدون هرکسی که دورو ور منه عوضی شد

کاش این حس بین تو و من یه ذره عوض میشد

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 113
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 367
  • بازدید سال : 370
  • بازدید کلی : 1,102
  • تبلیغات چپ
    http://picor.ir/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-1.jpg

    ارتباط با مدیران
    Administrator

    Administrator

    آمار سایت