loading...
متن موزیک|دانلود آهنگ جدید
اطلاعیه


با سلام خدمت شما بازدید کنندگان وحامیان سایت  Matn-music

    

 سایت Matn-music  به هیچ عنوان زیرنظرهیچ سازمان یا ارگان خاصی نمی باشد

وهیچ گونه وابستگی خاصی به شرکت یا سازمانی ندارد.

تنها هدف سایت Matn-music  پیشرفت و رشد موسیقی وسینمای ایران زمین است.

این سایت تمام تلاش خود را می کند تا قدمی بزرگ در پیشرفت موسیقی و سینمای ایــران زمین بردارد.

» براي حمايت از سايت لطفا آدرس جديد سايت را از طريق راه هاي ارتباطي به دوستان خود معرفي کنيد «


http://i.cubeupload.com/nPx2KM.png




admin بازدید : 1 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

متن آهنگ یادمه از مسیح و آرش Ap

متن آهنگ یادمه از مسیح و آرش Ap

 

♫♫♫

گفتی قلبم با کسی نی، که به بازی بگیری منو

چیو میخواستی ببینی، من شکستم به طور کافی

کشتی تو احساسمــــو

چی مونده واسمــــــو

گفتم آدمی نگام کن شدم آدمی عادی واست

 

تو دادی یادم ، نباشم

مثه آدم با کسی بازم

کشتی تو احساسمو

چی مونده واسمـــو

کی گفته بود کنارمه

کی بود فکر کردم که آدمه

کی بود دوسش داشتم یه عالمه

کی گند زدش، بهم زدش، من یادمـــــه

دست خوش ، همش سیا بازی بود

دوسم نداشتی حتی قد بند انگشت

بعد من با کی ست میشه لباست ها

کی میشه پاپیچت باز تو موی مار پیچت

باد با دست کی جا دست من جای بازیشه

دوست نداشتم عادی شه

بگو چی میخواستی از من ها

نگفتی چجوری دست تنها

کنار هم بچینم این همه خاطره رو

چجوری یادم بره، فک کردی که چجوری آدم دلش میمیره

 میده از دست اعتمادشو میشه برعکس میشه قطعا

یادم نرفته هنوز کی بهم زد

فک کردی پریدن با این و اون سخته نه

نباشی هستم ، ولی من دلم نمیخواد

خودم دست و پامو بستم

میفهمی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 120
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 289
  • بازدید ماه : 549
  • بازدید سال : 552
  • بازدید کلی : 1,284
  • تبلیغات چپ
    http://picor.ir/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-1.jpg

    ارتباط با مدیران
    Administrator

    Administrator

    آمار سایت