loading...
متن موزیک|دانلود آهنگ جدید
اطلاعیه


با سلام خدمت شما بازدید کنندگان وحامیان سایت  Matn-music

    

 سایت Matn-music  به هیچ عنوان زیرنظرهیچ سازمان یا ارگان خاصی نمی باشد

وهیچ گونه وابستگی خاصی به شرکت یا سازمانی ندارد.

تنها هدف سایت Matn-music  پیشرفت و رشد موسیقی وسینمای ایران زمین است.

این سایت تمام تلاش خود را می کند تا قدمی بزرگ در پیشرفت موسیقی و سینمای ایــران زمین بردارد.

» براي حمايت از سايت لطفا آدرس جديد سايت را از طريق راه هاي ارتباطي به دوستان خود معرفي کنيد «


http://i.cubeupload.com/nPx2KM.png




admin بازدید : 1 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

متن آهنگ عشق داغ من از بنیامین بهادری


اومدم ، یه جوری قلب تورو بشکنم

تیکه تیکه ی اونو بردارم

بچسبونم به روی پیرهنم

پیرهنم داره آتیش میگیره رو تنم

 

منم از حرارت عشق تو دارم دنیارو آتیش میزنم

عشق داغ من ، عشق ماه من

اشتباه من ، اتفاق من

یه علاقه تو ، یه علاقه من

عشق داغ من

♫♫♫

قلبمو بشکن که بی حساب شیم

دست مو رو کن که بی نقاب شیم

یا آرزو کن باهم خراب شیم

آتیش بگیریم باهم مذاب شیم

♫♫♫

این صندلی که روش نشستی

این پنجره که اونو بستی

این فنجون که حواست نبود

غمگین بودی و اونو شکستی

جراتم میره رو به بالا حرارتم

وقتی رو به روتو هم صحبتم

مثل یه دیوونه دیوونتم

مهلتم همین الانه پی فرصتم

بیشتر از خود تو بی طاقتم

عاشق لحظه به لحظه به لحظه تم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 74
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 110
  • آی پی دیروز : 127
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 283
  • بازدید سال : 286
  • بازدید کلی : 1,018
  • تبلیغات چپ
    http://picor.ir/wp-content/uploads/2014/01/ads-120-240-1.jpg

    ارتباط با مدیران
    Administrator

    Administrator

    آمار سایت